reklama

Vraj mi niekto klientelisticky pridelil byt

Objavil som sa v zoznamoch ľudí, ktorým starosta, či bytová komisia Mestskej časti Bratislava-Staré mesto pridelila byt, hoci tam nemám čo robiť.

Písmo: A- | A+

Zverejnenie zoznamov vyvolalo veľa otázok, či v prípade konkrétnych ľudí "s kontaktmi", prípadne priamo úradníkov, nedošlo ku klientelizmu a zneužívaniu postavenia, prípadne vplyvu.

V zozname som sa objavil pod rokom 1999. V tej dobe som bol úplne obyčajným občanom, ktorý sa vôbec neobjavoval vo verejnej diskusii. Na úradoch som nikoho nepoznal. Roky som býval v byte v Starom meste, kde som mal aj trvalý pobyt. Mestskú časť som požiadal, aby so mnou ako s ďalším nájomníkom (teda nešlo o "prázdny" byt) uzatvorila nájomnú zmluvu, nakoľko som spĺňal všetky zákonom stavovené podmienky. Mestská časť to odmietla. Podal som na ňu žalobu a súdny spor Mestká časť BA-Staré mesto prehrala. MČ uzatvorila so mnou spomínanú nájomnú zmluvu tak, ako jej to prikázal rozsudok. V Mestskej časti teda nikto nerozhodol o tom, či sa stanem nájomcom. Naopak, mestská časť sa tomu bránila. O klientelizme teda asi ťažko hovoriť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Môžem len špekulovať, prečo som sa objavil na spomínanom zozname - či ide o banálnu chybu, alebo zlomyseľnosť. Mrzí ma neschopnosť MČ Bratislava-Staré mesto ňou zverejnené údaje verifikovať, prípadne aspoň dodatočne a opraviť.

Peter Kunder

Peter Kunder

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu